Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
VIGTIGT! Nye forslag og ønsker til siden sendes i en Personlig Besked til Isabell. Så vil der blive taget hånd om det hurtigst muligt.

 

 Sylvia Diamond Foxx

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
SylviaD

SylviaD


Antal indlæg : 3
Join date : 08/01/12
Age : 31
Geografisk sted : Shirangi

Sylvia Diamond Foxx Empty
IndlægEmne: Sylvia Diamond Foxx   Sylvia Diamond Foxx EmptySøn Jan 08, 2012 6:54 am

Menneskelige navn: Thea Marie Foxx

Nye navn: Sylvia Diamond Foxx

Menneskelige alder: 19 år

Udseende: langt blå/hvidt hår, lys silke hud, høj og slank krop med elegante, bløde nærmest flyvende bevægelser.

Race: Elf - Forrestwisper (taler via sang med vinterånderne), er øens syerske og sanger.

Placering af Mærke: røde ørnevinger på midten af ryggen med istapper i spidsen af højre vinge.

Ønskede proffession: Tailor, øens speciale syerske og sanger

Hobbyer: Jeg elsker at gå tur i skoven og kommunikere med skovens dyr og væsner. Når jeg er alene klarer jeg inspirationerne og tankerne bedst.

Foretrykne selvskab: åndelige væsner og personer der er klar over hvad de vil med deres liv.

Ynglings dufte: den første vinterdag efter den første snefnug har lagt sig på træerne, duften af skovbunden. men allerbedst duften af det nye materiale der kommer hjem til mine designs

Hverdagsbeklædning: en lang snehvid kjole med draperinger med mønstre efter mit speciale (noder, snefnug og snoede mønstrer)

Formel beklædning: en elegant lang og stor rød kjole med sort tyld i siderne, el langt hvidt sjal med snefnug dryssende nedover det sorte stof med pelskant.

Foretrukne våben: synål, tråd og et farligt blik i øjnene, går ingen steder uden sin sneulvehvalp.

Andet du vil dele: min frygt er ukendte væsner eller personer der kommer bagfra, efter at have været slået ned bagfra inden døden indtraf.


Sidst rettet af SylviaD Man Jan 09, 2012 4:16 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Isabell
Admin
Isabell


Antal indlæg : 14
Join date : 05/01/12
Age : 29
Geografisk sted : Shirangi - The Lifes Island

Sylvia Diamond Foxx Empty
IndlægEmne: Sv: Sylvia Diamond Foxx   Sylvia Diamond Foxx EmptySøn Jan 08, 2012 10:22 pm

Hej Sylvia

Jeg er ked af at bede dig om at rette lidt i indlægget. Under Race skal du skrive Elf - Forrestwisp.
Det er så folk ikke bliver forvirrede over ikke at kunne finde Forrestwisp under Raceleksikonnet.

forsat god dag,

Isabell
Tilbage til toppen Go down
https://lifeafterthelife.danskforum.net
SylviaD

SylviaD


Antal indlæg : 3
Join date : 08/01/12
Age : 31
Geografisk sted : Shirangi

Sylvia Diamond Foxx Empty
IndlægEmne: Sv: Sylvia Diamond Foxx   Sylvia Diamond Foxx EmptyMan Jan 09, 2012 4:18 am

I raceleksikonnet står der også forrestwispers. Smile..
Tilbage til toppen Go down
Isabell
Admin
Isabell


Antal indlæg : 14
Join date : 05/01/12
Age : 29
Geografisk sted : Shirangi - The Lifes Island

Sylvia Diamond Foxx Empty
IndlægEmne: Sv: Sylvia Diamond Foxx   Sylvia Diamond Foxx EmptyMan Jan 09, 2012 4:23 am

Bindestregen mellem racen og deres evne.

Elfs - forrestwispers

Tilbage til toppen Go down
https://lifeafterthelife.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Sylvia Diamond Foxx Empty
IndlægEmne: Sv: Sylvia Diamond Foxx   Sylvia Diamond Foxx Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sylvia Diamond Foxx
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Diamond's villa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Out of game :: Indskrivningskabbinettet-
Gå til: