Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
VIGTIGT! Nye forslag og ønsker til siden sendes i en Personlig Besked til Isabell. Så vil der blive taget hånd om det hurtigst muligt.

 

 Øhm... Jaa, prøv at læse det ^^'

Go down 
ForfatterBesked
Clarissa

Clarissa


Antal indlæg : 2
Join date : 19/03/12
Age : 25
Geografisk sted : Shirangi

Øhm... Jaa, prøv at læse det ^^' Empty
IndlægEmne: Øhm... Jaa, prøv at læse det ^^'   Øhm... Jaa, prøv at læse det ^^' EmptyMan Mar 19, 2012 7:38 pm

Ja.. Det var så ikke Ris eller Ros, men jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle skrive det henne..

Hey Fokzz ^^'

Dette er en side der er baseret på Dødens Instrumenter bøgerne af Cassandra Clare.
Altså, Dæmonernes By (1) Den Tavse By (2) Englens By (3) De Faldne Engles By (4)..
Men man behøver skam ikke at have læst nogen af bøgerne for at kunne være derinde. I kan bare spørge hvis der er noget i gerne vil vide om den. F. eks. om hvad de forskellige racer er eller noget.

Inde på Dæmonernes By kan man være:
Skyggejæger, Vampyr (og Vampyrleder), Varulv (og Alfavarulv), Stordæmon, Dæmon, Warlock (og Øverste Warlock), Fe, Mundan (Menneske), Engel, en del af Klanen (højt rangerende Skyggejægere), en af De Tavse Brødre (mægtige Skyggejægere) eller Feernes Dronning. Der kan dog kun være én Feernes Dronning, så skynd dig hvis du vil være hende. Der er endnu ikke en..

Jeg håber meget at i vil tjekke den ud. Eftersom den virkelig godt kunne bruge nogle flere medlemmer..

Den hedder:
daemonernes-by.danskforum.net/

btw: Jeg kan ikke indsende links endnu såå..

~ Clarissa Like a Star @ heaven
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
 
Øhm... Jaa, prøv at læse det ^^'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Out of game :: Ris og Ros-
Gå til: